Verzekering

Door het betalen van het lidgeld zijn onze leden automatisch verzekerd bij "SPORTIEVAK vzw".

Er is geen franchise.

Elk lid krijgt een lidkaart (zie hieronder) :

Lidkaarten: worden doorgemaild naar de leden, samen met uitleg over de voordelen van de kaart.

De verzekering geldt voor twaalf maanden (van 1 september tot 31 augustus) en waarborgt:  Burgerlijke aansprakelijkheid van de speler.

Ongevallenrisico tijdens de activiteiten van de club.

Opgelet, zolang je geen lid bent ben je uiteraard ook niet verzekerd bij eventuele sportongevallen !!!

Je bent lid van de club vanaf de datum van betaling van je lidgeld.

Wat te doen bij een ongeval ?

• Bij een sportongeval, graag ook een mail naar het mailadres van de club BCAalter@outlook.com: zodoende kunnen we de verzekering zo snel mogelijk laten weten dat er een ongeval was.
  • Ongevalsaangifte: kun je hier downloaden: Sportievak
  • Aangifteformulier laten invullen door de verzorgende dokter.
  • Aangifteformulier doormailen naar: clubs@sportievak.be en BCAalter@outlook.com in copie of per post naar Sportievak vzw - Esserstraat 6 -8550 Zwevegem (tel: 056 26 44 20) tav Hilde Vindevoghel.
  • Na ontvangst bij de verzekeringsmaatschappij van het aangifteformulier, ontvangt u enkele dagen later een mail van de verzekeringsmaatschappij, waarbij men u verwittigt dat een dossier werd geopend onder een bepaald referentienummer, vergezeld van een formulier waarop alle dokterskosten dienen te worden aangegeven door het betrokken slachtoffer.
    In deze mail krijgt u de verdere info over het verloop van uw ongevallendossier.
  • Hebt u vragen of hebt u hulp nodig :
    Graag contact opnemen met:
    Filip Clauwaert, Bellemstraat 66
    , 9880 Aalter.